25 jan-09

Hallå där!
Sitter med en dånande huvudvärk och vet knappt vart jag ska ta vägen. Pojkvännen bäddade ner mig innan han skulle iväg för att repa och mixa.  Fast rastlös som jag är låg jag bara still i fem minuter.
Vi var på shoppingrunda , med middag och bio igår. Såg Austraila. Gud så bra film! Helt klart bättre än Benjamin Buttons otroliga liv. Den var väl också bra, men Australia faller mig nog mer i smaken.

Shoppade som sagt var lite också. En födelsedagspresent till storasyster min som fyller 18.
Och så en almanacka, som är såå snygg. Får visa bilder sen.
Kom också hem med en skugga, "Lovely Linnea" från Make Up Store , och Max Factors nya mascara "False Lash Effect" .
Berättar lite mer vad jag tyckte om dom sen.

Kommentarer
Postat av: linn

hahah vaddå äckligt par? det håller jag inte med om...

2009-01-25 @ 21:58:41
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/
Postat av: Amanda rockar fett

Men känns lite tomt här nu, Brallinski.

2009-02-12 @ 08:28:43
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0