Godmorgon!

Här sitter jag och .dricker te, och äter knäckemackor.
Har pluggat i ca 40 minuter, så jag har vart uppe ett tag. Ska snart upp och sminka mig.
Sitter och småfunderar på hur helgen ska bli, imorgon blir det födelsedagsmiddag ute på landet dagtid. Kvällstid? Ingen aning. Idag har jag lovat Linus att hänga med honom och jag är sugen på att slå en pling till Amanda och dra över dit.

Var förresten inne på Make Up Store i tisdags, knallade därifrån två fina skuggor rikare. Och ett par hundra lappar fattigare. Men det är det väl värt? De gick i allafall i lila, ena i lite mer neon och som skimrar nästan lite i blått. Den andra i mer "jord-lila".
Och förresten? Hatar man inte deras nya förpackningar? Så krångliga! Min krashade redan när jag kom hem, så nu blir det ett helvette att använda den skuggan, Jag syftar på eye-dust förpackningarna. De andra är helt ok. Men vad var de för fel på de gamla burkarna?

På tal om deras skuggor. Har fått berättat (av de som jobbar på MUS) att anledningen till att deras skuggor har så bra pigment är att de egentligen är puderskuggor som de pressat ihop. Puderskuggor har nämligen ett bättre pigment. Jag tror på henne, för visst är deras skuggor bra?


Bilderna är från Make Up Stores hemsida
(Klicka på bilderna för större)

Kommentarer
Postat av: En lycklig kompis

Ja, dra med Linkan och kom över, har inte träffat den jäveln på sjukt länge!

2009-03-06 @ 09:05:19
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0