Förlåt!

Jag la aldrig upp recensionen på foundationen igår förlåt förlåt.
Jag testade Cliniques foundation even better. Den innehåller solskyddsfaktor 15 och är för torr hy - oljig blandhy.
Jag älskade den här foundationen. Den var lätt arbetad, täckte precis lagom mycket, gav lyster och höll hela dagen.

Jag rekomenderar den verkligen!

Jag testar en annan Clinique foundation idag, superbalanced, som länge har varit en favorit i min bok. Det var däremot ett tag sen jag använde den nu, kanske ett år eller så. Men som sagt, idag är det upp på hästen igen.
Jag tänkte jämföra dessa två foundations (och då ger jag även en utförligare recension på Even better).

Vi hörs sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0