Rock, rock, rock...

Var på spelning igår. Min käre karl och hans vänner har ett band förstår ni.
(Gott & Blandat's myspace)
Det var iallafall skit kul. Var däremot helt slut så det blev en ganska tidig kväll. Som vanligt har jag nada bilder från igår, (måtte denna kamera anlända snart).

Idag klev jag iallafall upp i ottan, duschade och packade ihop alla skuggor och penslar och begav mig för att göra en sminkning. Temat var rock, och det blev en sminkning i ganska extrem genre.
Eftersom att ingen kamera anlänt under natten har jag inga bilder. So sad. Har däremot bilder på liknande sminkningar jag gjort på mina vänner Jenny och Linn, så ni kan ju få ett litet smakprov.



Använde däremot lite mer Sassy idag än på bilderna ovan vilket gjorde det hela mer "lila-neon".

Kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0