Hairy thing

Okej. Såhär ligger det till:
Jag har långt hår.
Jag hatar hårvård.
Jag hatar hårvård.
Jag kan inte fixa hår.
Inget funkar.
Jag hatar hår.

Men! Sen gav min mor mig en alldeles fantastisk liten grej;
Orofluido heter den. Det är en olja som man har i håret (topparna). Stärker håret, ger det glans och gör det mjukt.
Easy peasy är det också. Bara att ta lite i handen och gnugga in i topparna så blir håret finfint. Doftar wunderbart av vanilj gör den också.

Såhär ser den ut;

Såhär ser mitt hår ut med oljan i (ignorera den töntiga posen);


Och HÄR kan man köpa den för 279 kronor. Att den är jävligt dryg ska jag också tillägga.

Så då har vi klarat av hårvårdsbiten.

:)


Kommentarer
Postat av: batman

hej snygging.

2010-05-10 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0