Nyårs make up'en

Lade aldrig upp den igår, det hade jag inte tid med tyvär.
Men ni fick se fransarna iallafall. Dom tog inte så lång tid att fota, men jag är värdelös på att fota skuggorna så det tar alltid sån tid.

Här har vi iallafall min make:


Vet att ni redan sett tredje bilden men men.

Skuggorna ser inte alls lika "intensiva" ut som i verkligheten men struntsamma.

Jag använde dessa produkter:

Bas
Cover all mix - Make up store
Matt foundation "Milk" - Make up store
Loose powder "Transparant" - Max factor
Rouge från min Estée Lauder palett
E/D lollipop - Make up store

Ögon
Eyeprimer - Lumene
M/S muffin - Make up store
M/S nightfall - Make up store
E/D demon - Make up store
Fransar "elegant" - Make up store
Mascara "The colossal volume" - Maybelline
Brynpalett - Viva la diva
Cake eyeliner "black" - Make up store
Kajal "Kohl express" -  Maybelline
Mixing liquid - Make up store

Läppar
Cover all mix - Make up store
Läppglans Glam shine kan vara färgen "11 rose crystal" är inte hundra - Loreal


Har sotat M/S nightfall och tonat ut i e/d demon. Hade muffin som bas.


E/D Demon & M/S Nightfall



Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Gaah blir tokig och hoppas du kan hjälpa mig .

Har köpt en ny ögonskugga på make up store..

Lika dan som din E/D Demon fast ja har en lilarosa.

Men hur F**N får man dit den snyggt ? haha . Provade med tjockt med foundation, vatten ,hårspray , puder.. de vart bara kompakt klump som inte gick att "stoa" ut. Vill ju kunna använda den så hoppas du kan hjälpa mig :) kram

2010-01-21 @ 02:06:46
URL: http://blogghoran.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0