Mixing Liquid

Jag har glömt att berätta hur mycket jag älskar min nya Mixing Liquid. Jag köpte den för ett par veckor sen när jag hade praktik på Make up store.
155 kr tror jag den ligger på. Himla dyrt kan man tycka för en så liten flaska. Men den är värd vart enda öre tycker jag.
Det där varierar förstås beroende på vad man ska använda den till.
Men jag använder min nog varje dag. Iallafall varje dag jag inte bara går i mascara.

T.ex. så har mina cake eyeliner problem försvunnit.
Och helt plötsligt hade jag triljoner med eyeliners eftersom att man kan blanda den med t.ex. sin eyedust för att göra linern vattenfast.

Prisa den karln som kommit på Mixing Liquid säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0