Todays makeup

Tänkte visa er hur jag ser ut på ögonlocken idag :)
Fasen det är så svårt att ge färgerna rättvisa i bild, men jag får göra så gott jag kan.

Idag blev det en ganska lätt färgsminkning i höstens namn:
Min nya microshadow ruby ihopsuddat med en gul/guldig skugga från en isadora palett. Vit skugga fick bli highlighter och övre och undre fransraden är markerad med A girls best friend med svart liner som bas.
Ruby fick följa med ner till kindbenen också :)

(om du klickar på den lilla bilden blir den större :) )









M/S Ruby
M/S A girls best friend
Isadora Vit/Guld
Elizabeth Arden Treatment Mascara
Lancome Kohl Eyeliner Black



Take care gullisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0