Uppdatering under all kritik

Jag har vart så himla usel på att uppdatera! Usch!

Har vart på jordens shoppingrunda idag. Dagen började tidigt på IKEA med familjen, och sen vidare i täby med Amanda. Träffade även på en gammal vän, vilket var väldigt trevligt :)

Blev en hel del inköp också, och jag är så nöjd så. Först ut ett par skor som är så fina! Väldigt speciella däremot så det är nog en del som inte håller med mig. Men jag gillar dom :)



Sen så impulsköpte jag ett halsband. Som jag älskar.




Och så lite underkläder , strumpbyxor och partyfeets...

Och så självklart en ny skugga från Make up store. Denna gången blev det eyedusten "Demon" som är sååå fin! Tänkt till nyår sminkningen. Som jag förövrigt ska blogga lite senare om.





Kommentarer
Postat av: ida

Hur kul som helst att träffa dig med! Skorna var förresten grymt snygga!!:) PUSS

2009-12-31 @ 15:27:08
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0