GOOOD MORNING BLOGG-FAMILY!

Vet att jag inte skrivit på ett tag, min vän Malin ringde upp mig igår och då var hon noga med att poängtera det lilla faktumet. :)
Sitter just nu och försöker rädda livet på mina stackars mackor, har en katt här som just har fått syn på dom.

Idag blir det skola och sen bara ta det lungt hemma. Äntligen ska jag få äta min efterlängtade apelsin som jag så länge vart sugen på. Den skall minsann ätas framför let's dance, precis som allt annat, det spelar ingen roll att den inte ligger under kategorin "onyttigt".

Imorgon ska jag och Filip shoppa och äta och kolla på bio. Ska se den här Australia. Kommer bli jätte mysigt:)

Hade!

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Lätt :D !

2009-01-23 @ 09:36:27
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: linn

joho det har jag visste :)!

australien är förövrigt fin, men kissa innan en börjar för den är cplång.

2009-01-24 @ 00:00:48
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0