Nytt

Lovade att visa lite nykomlingar.

Här har ni bilder (bryter inte trenden och kör på dåliga bilder nu igen) på godingarna:

'

  

Från vänster: Mineral concealer brush - Isadora,
Nagellack i färgen "Black" - Mavala,
Make up remover "De-mac expert" - L'ORÉAL
Kajalpenna "perfect contour" i färgen "steel grey" - Isadora




Mineral Concealer brush. Har alltid velat ha en. Nu är den min. Jag älskar den.

Nagellacket. Anledningen? Som ni ser på nästan alla bilder här i bloggen (headern och bilderna här över, har ju inte blivit så många än) har jag gelénaglar. Dessa långa gelénaglar med fransk manikyr. O så jag älskade dom. INNAN jag satte dit dom.
Redan efter ett par dagar börajde jag ledsna. Jag kunde ju knappt shamponera håret i början (fast jag lyckades, tro inget annat). För att inte tala om att ta ut dessa linser jag har i ögonen.  Herregud. Men jag tänkte att vafan iallafall i 3 veckor, sen behöver jag ju inte fylla i?
Och nu när de tre veckorna gått bestämde jag mig för att långa, naglar med vit tipp skulle bli korta och totalt svart-målade. Sagt och gjort, Nu sitter jag med svarta korta naglar och vet ni vad?
Jag älskar det!


Jag valde att köpa en mörk grå kajal penna  istället för en svart.
Jag har redan en svart, för det första. Svart passar jätte bra till fest men grått är jätte fint till vardag (och till fest det också) och är ett snyggt alternativ, särskilt när man är ljus i hyn. Då ser svart lätt skarpt ut.
Jag tycker att Isadoras kajal pennor är jätte bra! Har inte testat deras inliner men "kontur" pennan är jätte bra! Sitter där den ska och ät mjuk att jobba med. Och priset är en riktigt saftig babe det med: det ligger bara på ca 70 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0