Det här med kaffe..

Sitter just nu och sörplar i mig min favvo-latte. Ni vet den där perfekta med espresso house vanilj sirap i?
"Ahaa. så hälfen mjölk, 25 % sirap och 25 % kaffe menar du. M. Visst. Vilken kaffedrickare du är", säger många och himlar med ögonen.

Nej. Jag är absolut ingen kaffe drickare. Jag fixar inte kaffe. Usch.

Däremot i kombination av en halv liter skummad mjölk och ett par deciliter vanilj-sirap så är det en av guds gåvor, vill jag lova.

Men det är en grej det där. Kaffe gör mig inte pigg. Det gör mig trött. Det är sant.

Fast om jag skulle dricka rent skulle det kanske vara en annan femma...

Kommentarer
Postat av: Lixxie

2009-11-28 @ 13:45:01
Postat av: Lixxie

Tummen upp för Malin!

2009-11-28 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0