Newie

Nya saker som sagt. Take a look at this:

First; Microshadow Boarding (Make up store) och Microshadow Rec ( Make up store).
Har jag inte lite tur eller? Jag har suktat efter rec hur länge som helst, men den har ju utgått ur sortimentet. Så snubblar jag över den här. Som var den sista som fanns kvar. Lyckan var gjord! Boarding tror jag också har utgått men är också en riktigt snygging! Märks det att jag är en sucker för blåa skuggor? Blåttblåttblått...blått



Sen så köpte jag lite mer grejer också;
(Klicka på bilderna så blir det större :) )


M.A.C stiftet som jag är helt totalt förlorad i. Samma färg som syster köpte med sig från N.Y. (dock dubbelt så dyrt, men kosta vad det kosta vill)


En vanlig hederlig puderpuff från Make up store. Inte så märkvärdigt.



Reflex cover light från Make up store. En concealer med andra ord. Testade den imorse. Jag är inte tagen med storm. Tänkte ge den lite fler chanser att visa vad den går för dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0