Fast ibland längtar man hem..

Jag har ju saknat min blogg lite, så kan kan inte låta bli att göra ett inlägg iallafall. Inlägget ska handla om precis ingenting.

Gissa vem som glömde kameran idag då? Tror ni det blir några makeup bilder tagna då eller? Nä.
Skit.
Inga andra roliga bilder heller för den delen. Och eftersom att jag inte ska hem innan jag ska på min väns 19 års fest imorgon, så lär den kvällen inte präntas in i bildformat heller. Inte i min kamera iallafall.
Skit.

Ni får kolla lite på övriga bilder istället och efter det får ni ha de så gott. Oavsett om ni ska äta, sova eller pussas. 

 Så kan det se ut när jag är i farten...Nice.
 Så kan det se ut när Mustasch strax ska upp på scen och lira. Nice x2


 Så kan det se ut när Amanda lipar och jag inte är med på skämtet. Ganska nice.

 Så kan det se ut när Musctasch lirar på Annexet, Nice x 1000
 Så kan det se ut om man kollar ut genom Linns vindruta. Nice
 Så kan det se ut när DLK spelar på Debaser. Nice x 1,5. Kanske lite mer nice. Men inte niceare än Mustasch. Så ni vet.

Må så gott! (Avslutar man ett inlägg så är det väl ändå dags att börja pensionspara? Fy (förlåt allt pensio-folk därute).)

Vi försöker igen;

Ha en as bra Fredagkväll alla lyckliga, fulla jävlar. Och kom nu ihåg; (min mormorsådra vilar bara inte..)
Make love, not war!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0