Nytt i sminklådan.

Nu är det ju så gott folk att jag har, häromdagen, vart och shoppat. Med mig själv. :)
Jag köpte dessa två;




Höger bild: Cake eyeliner black /Make up store
Vänster bild: Loose powder (Translucent) / Max Factor

Jag fick också en liten gåva när jag köpte mitt puder:


Det är Isadoras Build up extra volume Mascara. Spännande grejer!

Jag tänkte resencera dessa tre produkter för er, den första recensionen lägger jag nog ut ikväll.

Må så gott sålänge kära vänner! :)

(Foto: Jag, om du vill låna någon bild så fråga först är du rar :) )








Kommentarer
Postat av: Mandy

Det är så kul att du bloggar här också nu! Lots of love!



Och en sak till - msn, baby.

2009-10-25 @ 15:10:20
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0