Recension: Isadora Build up extra volume mascara


Produkt: Mascara
Märke: Isadora
Pris: Runt hundra lappen tror jag.

Om produkten: Build up extra volume mascara är en mascara med extra stor borste för maximal volym.
Appliceras i flera lager för extrem volym.

Positivt: Billig och bra! Kostar ju nästan ingenting, (inte om du jämför med andra mascaror) och fungerar jätte bra. Sitter hela dagen och ger intensiv svärta.

Negativt: Man måste jobba en del för att inte få spindelbensfransar (använder mig av en ren mascaraborste för att separera fransarna). Förlänger inte fransarna så mycket som jag egentligen önskar av en mascara.

Mina åsikter: En riktigt bra och prisvärd (!) mascara. Har inte vart särskilt förtjust i deras tidigare mascaror men den här måste jag säga att jag gillar skarpt. Den hamnar ganska högst upp på min lista, men kniper tyvärr inte första platsen. Varför? För att den inte förlänger så som jag önskar och för att 1:a plats ägs av en oslagbaring Max Factor Masterpiece Max. Den här är däremot ett utmärkt alternativ om man tycker att Masterpice Max är för dyr.

Betyg: 3.9 / 5 - Riktigt bra och prisvärd mascara!







Ha det så bra,

ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0