Vad jag faktiskt spenderade pengar på.

Tänkte visavad jag faktiskt spenderade pengar på igår. Och hur jag såg ut då;

           

Så såg jag alltså ut. Ungefär som i genomgången i inlägget nedan. Lite små justeringar bara som en lite mörkare skugga, lite mer skugga och penna istället för flytande eyeliner.

Vad köpte jag då?

C/S Babydoll M.U.S
C/S Metallic Wave M.U.S
Ardell fransar no. 116

Och ja jag är en klanter som råkade använda skuggorna innan jag tog en bild. Men men. Egentligen var det inte meningen att köpa den blåa. Jag ville ju ha en korn-blå men det fick bli den här ändå. Den liksom sa till mig att; "jo! Du kommer visst att behöva mig! Någon gång..". Och en babydoll har jag saknat allt för många gånger nu.
Fransarna behöver väl inte ens någon beskrivning? '

Och förresten! Titta vad som kom till mig på posten:



Elizabeth Arden Ceramide Lash extending treatment mascara.

Det är en mascara som innehåller ingridienser som är bra för fransarna och får dom alltså att växa längre. Det är alltså inte en mascara som ger långa fransar för stunden utan de ska alltså bli hållbart längre. Hmm, lets testa om det fungerar... I'll be back om det.


Nu ska jag fortsätta laga frukost på sängen till mannen. Sen iväg till stan för more shopping och middag på fondueboden.

Ha det så bra! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0