Vi prövar igen.

Hallå igen :)
Har verkligen vart usel med bloggandet. Bloggen liksom dog på heltid.
Nu tänkte jag sitta upp på hästen och prova igen. Men däremot får ni ha tålamod mina vänner. En del saker måste grejas först. Till exempel måste jag inhandla en kamera (sker snarast). Den jag hade innan måste nästan ha antik-värde vid det här laget..
Innan kameran är köpt blir det tyvärr inga inlägg. För ingen, (och håll med mig nu) vill läsa en make up blogg utan bilder.

Så vi hörs snart
Kram på er.








Kommentarer
Postat av: Hanna

Guuud va roligt att du ska börja blogga igen! jag kommer bli en trogen läsare. puss pårej

2009-09-02 @ 15:47:45
Postat av: Mandy

That is the way to go, baby <3

2009-09-02 @ 17:04:52
URL: http://scars.se/
Postat av: Irma

Shit vad kul att läsa din blogg igen! Har saknat den jättemycket :D

2009-09-13 @ 16:37:34
URL: http://imso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0