Dude, I need your help...

Nu ser situationen ut som sådan:

1. Jag har en cake eyeliner
2. Jag har jobbat mig ner till metallen
3. Tanken på nästa eyeliner köp slår mig, trots att jag inte ens är halvvägs genon nuvarande burk
4. Tanken på att nästa eyelinerköp kan bli svårt slår mig. Varför? Därför att jag inte vet om jag ska byta ut mr. cake eyeliner mot gel eyelinern.


Inte för att cake eyelinern är dålig, nepp den är asgrym (med mixing liquid vill säga). Frågan är bara om gel eyelinern kanske inte är snäppet bättre? För som Eva sa, det är faktiskt himla jobbigt att pilla med vatten/mixing liquid. Tänk om jag kommer ranka gel eyelinern som mega asgrym? Eller tänk om den blir en 0 poängare?

Ni förstår mitt problem (jo man kan hitta på problem som dessa när man är uttråkad och sjuk).

Jag behöver er hjälp här. Vilken eyeliner ska jag välja?
Gel eyelinern eller Cake eyelinern?
Har du provat någon av dom? Eller kanske båda? Vad tyckte du?

Svara med en liten kommentar är ni rara :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: anna

jag kör på cakeeyelinern, och har inte testat mus gelliner, däremot har jag haft face gelliner, som jag gillade mkt mer än caken, så jag, personligen skulle nog ta gellinern. :P

2010-01-27 @ 20:36:34
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har båda, å jag föredrar gel eyelinern, den känns mer förlåtlig än cake eyelinern om man skulle göra fel :)

2010-01-27 @ 23:58:28
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag har båda men föredrar Cake Eyelinern då Gel Eyelinern blir så kletig och torkar typ aldrig. Men det är väl en smaksak antar jag :)

2010-01-31 @ 20:12:15
URL: http://sminkliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0